Leer (beter) werken met Microsoft Word

Vrijdag 15 november 2024, van 10:00 tot 16:00 | Biibliotheek Woerden

Kosten: gratis

Stap in de wereld van Microsoft Word en ontdek hoe eenvoudig het is om professionele documenten te maken. Deze workshop is voor iedereen die nog niet bekend is met deze tekstverwerker. Ook geschikt om de basiskennis op te frissen. Je leert de essentiële vaardigheden die je nodig hebt om vol vertrouwen met Word te werken.

Leer hoe je snel je weg vindt in Word en maak kennis met de belangrijkste onderdelen zoals het lint, de werkbalk en de verschillende weergaven. Ontdek hoe je tekst kunt invoeren, bewerken en opmaken. Van basisbewerkingen tot het toepassen van lettertypen, stijlen en kleuren – je hebt het zo onder de knie!

Maak indruk met je documenten en leer gebruik te maken van vet, cursief, onderstreping, opsommingen en nummering. Leer ook hoe je stijlen gebruikt voor een consistent en professioneel uiterlijk. Optimaliseer je documenten door de marges en oriëntatie en afmetingen aan te passen. Voeg kop- en voetteksten en paginanummers toe om je documenten naar een hoger niveau te tillen en verfraai je werk met afbeeldingen en tabellen. Ontdek hoe je deze elementen invoegt en aanpast voor een visueel aantrekkelijke presentatie. Leer hoe je werk veilig opslaat, documenten deelt en voorbereidt voor afdrukken. We zorgen ervoor dat je altijd klaar bent om je documenten professioneel te presenteren.

Of je nu een student, professional of hobbyist bent, deze workshop biedt je de tools en kennis om Microsoft Word efficiënt en effectief te gebruiken. Schrijf je vandaag nog in en ontdek hoe eenvoudig en leuk werken met Word kan zijn.

De workshop

• Begeleiding door een expert: Leer van ervaren professionals die je begeleiden bij het ontdekken van de functies en mogelijkheden van Microsoft Word.
  • Toepasbare Vaardigheden: Ontwikkel vaardigheden die direct toepasbaar zijn in de praktijk. Probeer de verschillende functies uit met praktische oefeningen.
  • Een kleine groep: Profiteer van een beperkte groepsgrootte voor persoonlijke aandacht.
  • Certificaat van deelname: Ontvang een officieel certificaat om je nieuwe vaardigheden te valideren.
  • Uitgebreid lesboek: Ontvang tegen een kleine bijbetaling een complete uitwerking bij de workshop

Op 29 november van 10.00 tot 16.00 uur wordt de Worshop Excel de basis gegeven. Ook in Bibliotheek Woerden.

De workshop Microsoft Word

• in Bibliotheek Woerden
  • vrijdag 15 november
  • van 10.00 tot 16.00 uur
  • deelname gratis
  • Neem een eigen laptop mee om mee te oefenen
  • vooraf aanmelden via de knop hieronder

(let op, de workshop duurt de hele dag; koffie, thee en lunch zijn niet inbegrepen).