Workshop huiswerk plannen

Woensdag 18 september 2024, van 15:00 tot 17:00 | Bibliotheek Woerden

Tijdens de workshop huiswerk plannen gaan kinderen actief aan de slag met het leren plannen van hun huiswerk. Ze leren hoe ze hun project het beste kunnen plannen en uitvoeren. Daarnaast ontdekken ze welke stijl van leren en plannen het beste bij ze past.

De workshop  huiswerk plannen wordt verzorgd door Stichting de Steenfabriek Montfoort. Voor deze workshop gebruiken ze de GROOW-set. Bestaande uit fysieke bouwstenen die helpen om je weg en planning te bepalen.

De workshop vindt plaats in klein groepje (maximaal 6 kinderen). Na afloop gaan de kinderen naar huis met een handige hand-out die zij kunnen gebruiken bij het plannen en maken van huiswerk.

Datum, tijd en plaats

• woensdag 18 september
  • van 15.00 - 17.00 uur
  • in de Bibliotheek Woerden

Aanmelden verplicht.

Voor wie?

De workshop  huiswerk plannen is voor kinderen uit groep 7, 8 en brugklas.

Hulp nodig bij het aanmelden?

Lukt het niet met aanmelden? Kom dan vooral naar de informatiebalie van de Bibliotheek. Wij helpen je graag.

Meer over De Steenfabriek Montfoort

Meer over GROOW