Voorleeslunch in Woerden

Vrijdag 4 oktober 2024, van 11:00 tot 12:30 | Bibliotheek Woerden

Alle volwassenen zijn op 4 oktober welkom bij de voorleeslunch in Woerden. Tijdens de lunch wordt een verhaal voorgelezen wat speciaal voor deze dag geschreven is door Wim Daniëls.

Dit is alweer de twaalfde editie van de Nationale Voorleeslunch. De Nationale Voorleeslunch is opgezet als een ontmoetingsmoment voor ouderen. Ouderen in heel Nederland worden voorgelezen. Het voorlezen van een mooi verhaal of gedicht geeft ontspanning en is vaak een aanleiding om met elkaar te praten of herinneringen op te halen. We nodigen dit jaar alle volwassenen uit die het leuk vinden om daarbij aanwezig te zijn.

Na het voorlezen kan je nog wat napraten onder het genot van een broodje en wat te drinken.

Marianne Mulder van Veiligheidsconcept BV leest het verhaal voor.

Wanneer:

Vrijdag 4 oktober.

• 11.00 – 11.30 verhaal
  • 11.30 - 12.30 lunch en napraten
  • Iedereen is van harte welkom. Toegang is gratis. Wel graag even aanmelden.

Aanmelden Voorleeslunch Woerden

Hulp nodig bij het aanmelden?

Lukt het niet met aanmelden? Kom dan vooral naar de informatiebalie van de Bibliotheek. Wij helpen je graag.

Op de hoogte blijven?

Wil je op de hoogte blijven van het nieuws en de activiteiten in de Bibliotheek? Schrijf je in voor de nieuwsbrief. Je krijgt elke maand het laatste nieuws en onze activiteiten.

Meld je hier aan voor de nieuwsbrief