Taalcafé Woerden

Dinsdag 12 november 2024, van 19:00 tot 20:30 | Elke week | Bibliotheek Woerden

Wil jij beter Nederlands leren spreken? Dat kan bij het Taalcafé! Je oefent in kleine groepjes met de Nederlandse taal. Een vrijwilliger helpt je daarbij. Het is elke week op de dinsdagavond in de Bibliotheek van Woerden.

Adres: Meulmansweg 27, 3441 AT Woerden

De Bibliotheek gaat dinsdagavond om 19.00 uur open. Er is koffie en thee en je kunt gezellig praten met andere deelnemers en vrijwilligers. Om 19.15 uur werk je in je eigen groepje met een vrijwilliger tot 20.30 uur. Het is fijn als je elke week kunt komen. Wil je meedoen en beter Nederlands leren? Kom naar het Taalcafé en oefen op een leuke manier!

Aanmelden voor het Taalcafé:

Wil je meedoen? Neem dan contact op met Els van Steenbeek. Dit kan op drie manieren:

• Stuur een e-mail naar taalhuis@bibliotheekhgh.nl
  • Bel 06-57 95 36 44 (maandag, dinsdag, en woensdagmiddag)
  • Kom op woensdagochtend tussen 10.00 en 12.00 uur naar het Taalspreekuur in de Bibliotheek Woerden.