Bibliotheek Woerden open met Koeiemart

Woensdag 23 oktober 2024, van 10:00 tot 15:00 | Bibliotheek Woerden

Ook dit jaar kan je weer terecht in Bibliotheek Woerden tijdens de Koeiemart. Van 10.00 uur tot 15.00 uur kan je voor alles terecht waar je normaal gesproken ook voor komt; boeken lenen, krant lezen, kop koffie drinken of studeren.

Expo krantenknipsels over Koeiemart

Oud Marktmeester Gerard Jansen is vandaag tussen 11.00 en 13.00 aanwezig met oude krantenknipsels over de Koeiemart.

Activiteiten voor kinderen

Vandaag kun je tussen 11.00 en 13.00 terecht in de Koeiemaakplaats. Kom langs en ga lekker knutselen. Er liggen allerlei spullen en werkbladen klaar. Je kunt er zelfstandig mee aan de gang of samen met je ouder/verzorger. Je kan het volgende maken:

• koeiensleutelhanger
  • koeienboekenlegger
  • koeienlampion (voor op de lampionnenoptocht van vrijdag )
  • feesthoed (voor tijdens de koetjes en kalfjes parade)

Boekverkoop

Op de Koeiemart vind je ook een kraam van de Bi8bliotheek met oude boeken. Kom gezellig neuzen en sla je slag bij de boekverkoop.

Bekijk vanaf deze dag de expositie over Oud Woerden, in ansichtkaarten en boeken