Talentenspel (in Woerden)

Vrijdag 11 oktober 2024, van 14:30 tot 15:30 | Bibliotheek Woerden

Samen met Marcella Blijleven speel je een talentenspel. Samen komen jullie erachter wat jouw talenten zijn. Want elk kind heeft talent!

Elk kind dat geboren wordt, heeft bakken talent. Talent gaat niet over het uitblinken in een bepaalde activiteit maar over elke activiteit die vanzelf gaat en die voldoening oplevert. Die maakt dat de tijd vliegt en dat je je batterijen oplaadt. Van je talenten krijg je energie.

Kinderen zijn zich vaak niet bewust van hun talent, anderen kunnen hen helpen om zich daarvan bewust te worden. Dat is precies wat een kindertalentenfluistaar doet. Kinderen helpen om hun talenten te benoemen. Marcella Blijleven (Hoofd en Blijzaken) is Kindertalentenfluisteraar en is tijdens de Kinderboekenweek in onze Bibliotheek aanwezig om via een talentenspel te kijken welk talent in jou verborgen zit.

Afhankelijk van het aantal aanmeldingen wordt bekeken of we 1 op 1 met Marcella het spel kunnen spelen of dat dit in groepjes gedaan wordt.

Datum, tijd en plaats

• Vrijdag 11 oktober
  • van 14.30 - 15.30 uur
  • in de Bibliotheek Woerden

Vooraf aanmelden.

Voor wie?

Voor kinderen van 4 tot 12 jaar.

Hulp nodig bij het aanmelden?

Lukt het niet met aanmelden? Kom dan vooral naar de informatiebalie van de Bibliotheek. Wij helpen je graag.