Biebrebellen speurtocht

Woensdag 2 oktober 2024 t/m vrijdag 1 november 2024 | alle vestigingen

Vanaf het begin van de Kinderboekenweek tot aan het einde van herfstvakantie kan je in al onze Bibliotheken meedoen aan de speurtocht "Biebrebellen".

Ga in jouw Bibliotheek op zoek naar stickers met uitspraken van eigenwijze personages, zoals Pipi Langkous, Gozert, De Neehoorn en Wonka. Gelukt? Dan ontvang je een superstoere rebellen-plaktattoo (zolang de voorraad strekt)!

In Bibliotheek Woerden, Oudewater, Montfoort, Linschoten, Harmelen, Kamerik en Zegveld.

Je kunt gratis meedoen, je kunt gewoon binnenlopen en bij de balie vragen om de speurtocht.

Tijdens openingstijden

Gratis Biebrebellenspel

Bij welke rebellenclub voel jij je thuis? Speel het BiebRebellenspel en stel je biebrebellenclub samen. Vind je weg langs de vijf rebellenclubs met eigenwijze kinderboekhelden zoals Pippi, de NEEhoorn en Wonka. Doe de challenges, ontdek welke rebelse superkrachten bij jou passen en richt daarna je eigen BiebRebellenclub op!

Van 2 oktober t/m 1 november kan je gratis  het Biebrebellenspel ophalen in jouw Bibliotheek. Zo lang de voorraad strekt.