Haal meer uit je iPad

Maandag 4 november 2024, van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Praathuis Montfoort

Leer in vier ochtenden meer over de mogelijkheden van je iPad. Zowel voor beginners als voor mensen die al langer met een iPad werken.

De iPad, een apparaat waarmee de wereld binnen handbereik ligt. Van surfen en e-mailen tot gamen, films kijken en verbonden blijven met anderen. Maar hoe haal je alles uit dit apparaat? Het SWOM biedt samen met. Bibliotheek Het Groene Hart een iPad-cursus aan. Tijdens deze cursus leer je meer over alle mogelijkheden. Een praktische cursus zodat je er thuis gelijk mee aan de slag kunt.

Er is o.a. aandacht voor de volgende vaardigheden:

• Werken met het toetsenbord, inclusief het typen van accenten
  • Effectief gebruik van e-mail
  • Installeren en organiseren van apps
  • Veilig navigeren op het internet
  • Personalisatie van de iPad

De cursusdagen zijn op:

• maandag 4, 11, 18 en 25 november
  • van 10.00 tot 12.00 uur
  • in het Praathuis, Kasteelplein 5, Montfoort

De cursus wordt verzorgd door een deskundige vrijwilliger van SWOM en is bedoeld voor zowel beginners als degenen die hun iPad-vaardigheden willen verbeteren. De kosten voor deze cursus bedragen € 10,-. Voor dit bedrag volg je de cursus, krijg je een werkboekje en krijg je koffie/thee tijdens de cursus.

Graag vooraf aanmelden. Dat kan via:

• een mail naar digitaal@bibliotheekhgh.nl
  • de telefoon op nummer 0348-418354
  • of aan de balie van Bibliotheek Montfoort