Expositie UITVERGROOT in Woerden

Maandag 2 september 2024 t/m donderdag 3 oktober 2024 | Bibliotheek Woerden

In Bibliotheek Woerden is momenteel een gevarieerde expositie van Kunstkring Woerden te zien. Werken gemaakt met allerlei verschillende technieken.

Informatie vanuit Kunstkring Woerden:

“UITVERGROOT”

Vooral door de grote hoeveelheid ruimtelijk werk is het een gevarieerde ledenexpositie geworden. Niet alleen plat, maar ook veel 3D. Enkele werken, van Jeannette Huizenga en Harry van Nieuwkerk, zijn al vanaf de Meulmansweg zichtbaar. Verrassend is de bijdrage van Kees Hoogeveen met een uitvergroot ei. Prachtige foto’s op aluminium van Carla Vermeend laten zien wat uitvergroot ook kan betekenen. Zwammen zijn altijd populair als we kijken naar werk van Nelleke Kuipers en Theo Aarsen. Maar ook bloemen zoals die door Marlouke San Giorgo weer bijzonder kleurrijk worden gepresenteerd. Het totaal aan ‘uitvergroot’ werk was echter klein, waardoor diverse leden werden uitgenodigd om met ander werk mee te exposeren.