Expositie Clarie Muis in Oudewater

Maandag 7 oktober 2024 t/m dinsdag 31 december 2024 | Bibliotheek Oudewater

Tot het einde van het jaar kan je in Bibliotheek Oudewater een expositie zien geïnspireerd door de omgeving en natuur van Het Groene Hart. Gemaakt door de lokale kunstenaar Clarie Muis.

Het Groene Hart en Natuur

Clarie Muis is woonachtig in Oudewater en is geïnspireerd geraakt voor haar werken door de prachtige mooie omgeving van het Groene Hart.

Haar werken zijn met verschillende materialen gemaakt; olieverf, acrylverf, pastelkrijt en aquarelpotlood.

Haar laatste werken zijn plein air gemaakt met olieverf.

Je kunt deze veelzijdige expositie tot 1 januari 2025 bekijken in Bibliotheek Oudewater, tijdens openingsuren

Clarie:
"Creativiteit is de rode draad die door mijn leven loopt. Mijn voorliefde voor tekenen en schilderen heb ik al van jongs af aan. Een combinatie van uitgesproken herfstkleuren en realistische beelden kenmerken mijn gevarieerde werk, waarmee ik mijn verhaal deel.Mijn voorliefde voor bos, natuur, mens en dier zijn hierin volop terug te zien".