Workshop AI For Kids (in Woerden)

Donderdag 31 oktober 2024, van 10:30 tot 12:30 | Bibliotheek Woerden

Kosten: gratis

Duik in de boeiende wereld van kunstmatige intelligentie met deze interactieve workshop. Deze workshop is een ontdekkingsreis waarbij kinderen op een speelse wijze leren wat AI is en hoe het op een positieve manier gebruikt kan worden.

Ben jij klaar om de wereld van AI te ontdekken? Leer op een leuke manier hoe je AI kunt gebruiken om te creëren, te spelen en te innoveren. Tijdens de workshop maken de deelnemers een eigen digitale assistent en kiezen ze uit verschillende rollen; kunstenaar, muziekproducent, gameontwikkelaar of avonturenschrijver. Ben jij benieuwd wat AI allemaal te bieden heeft, geef je dan snel op!

Datum, tijd en plaats

• donderdag 31 oktober
  • van 10.30 - 12.30 uur
  • in de Bibliotheek Woerden
  • neem je eigen laptop mee

Geen eigen laptop? Geen dit tijdig aan ons door, zodat wij een leenlaptop kunnen regelen.

Aanmelden verplicht.

Voor wie?

Deze workshop is voor kinderen van 8 tot 13 jaar.

Hulp nodig bij het aanmelden?

Lukt het niet met aanmelden? Kom dan vooral naar de informatiebalie van de Bibliotheek. Wij helpen je graag.

Deze activiteit is een onderdeel van de BiebFabriek

Elke schoolvakantie opent de BiebFabriek haar deuren. De BiebFabriek is dé plek waar de fantasie van kinderen tot leven komt. Ze ontdekken, ontwerpen, beleven en leren nieuwe vaardigheden. Met de BiebFabriek bieden wij als bibliotheek de kinderen uit de regio in de schoolvakanties een uitje.

Meer over de BiebFabriek