Voorstelling Loet is Lekker Eigenwijs

Woensdag 30 oktober 2024, van 14:00 tot 14:45 | Bibliotheek Harmelen

Loet is Lekker Eigenwijs is een vrolijke en interactieve kindervoorstelling vol muziek en dierenpoten. De voorstelling is speciaal voor de Kinderboekenweek gemaakt.

Familievoorstelling

De voorstelling is gemaakt en wordt gespeeld door de talentvolle theatermaker Ruth Bakker. Zij speelt het nieuwsgierige meisje Loet op haar verbindende, interactieve en muzikale manier. Dit doet ze al bijna 14 jaar met veel plezier en succes! En inmiddels samen met haar golden retriever Mango.

Loet vindt het leuk om alles samen te doen met haar lieve hond Mango. Maar haar juf ziet dat niet zitten: ‘School is niet voor honden, hier moet je rekenen en lezen.’ ‘Maar dat kan Mango ook!’, roept Loet resoluut. ‘Niet zo eigenwijs Loet’, zegt juf, ‘dieren kunnen dat niet'. Maar dan bedenkt Loet een plan. Samen met alle kinderen probeert ze slimme en grappige manieren uit om toch alles samen te doen met haar hond Mango. Zou dat wel goed gaan?

Datum, tijd en plaats

• Loet is Lekker Eigenwijs
  • woensdag 30 oktober
  • van 14.00 - 14.45 uur
  • in de Bibliotheek Harmelen

Aanmelden verplicht.

Voor wie?

Deze voorstelling is voor kinderen vanaf 3 jaar.

Hulp nodig bij het aanmelden?

Lukt het niet met aanmelden? Kom dan vooral naar de informatiebalie van de Bibliotheek. Wij helpen je graag.

Deze activiteit is een onderdeel van de BiebFabriek

Elke schoolvakantie opent de BiebFabriek haar deuren. De BiebFabriek is dé plek waar de fantasie van kinderen tot leven komt. Ze ontdekken, ontwerpen, beleven en leren nieuwe vaardigheden. Met de BiebFabriek bieden wij als bibliotheek de kinderen uit de regio in de schoolvakanties een uitje.

Meer over de BiebFabriek