Proefjes met Boefjes (in Woerden)

Dinsdag 29 oktober 2024, van 10:30 tot 12:30 | Bibliotheek Woerden

Ben jij nieuwsgierig naar de wereld om je heen? Houd je van experimenteren en ontdekken? Kom dan vandaag naar het proefjeslab van proefjes met Boefjes.

Kinderwetenschap - Proefjes met Boefjes

Je kunt meedoen met allerlei experimenten en proefjes, waarbij wetenschap, met name scheikunde, centraal staat. Dit duurt een uur en we doen het twee keer achter elkaar. Je kunt dus kiezen of je het eerste uur of het tweede uur meedoet.

Datum, tijd en plaats

• dinsdag 29 oktober
  • van 10.30 - 11.30 uur
  • van 11.30 - 12.30 uur
  • in de Bibliotheek Woerden

Aanmelden verplicht.

Voor wie?

Deze workshop is voor kinderen van 4 t/m 12 jaar.

Aanmelden voor het eerste uur (10.30 - 11.30 uur)

Aanmelden voor het tweede uur (11.30 - 12.30 uur)

Hulp nodig bij het aanmelden?

Lukt het niet met aanmelden? Kom dan vooral naar de informatiebalie van de Bibliotheek. Wij helpen je graag.

Deze activiteit is een onderdeel van de BiebFabriek

Elke schoolvakantie opent de BiebFabriek haar deuren. De BiebFabriek is dé plek waar de fantasie van kinderen tot leven komt. Ze ontdekken, ontwerpen, beleven en leren nieuwe vaardigheden. Met de BiebFabriek bieden wij als bibliotheek de kinderen uit de regio in de schoolvakanties een uitje.

Meer over de BiebFabriek