BiebBoys Zomerchallenge

Maandag 15 juli 2024 t/m zaterdag 24 augustus 2024 | alle vestigingen

Dit jaar gaan de BiebBoys op spionnen expeditie. De grootste vijand van de BiebBoys, de antilezer, laat met zijn nieuwe uitvinding boeken verdwijnen. Het is aan de BiebBoys om dit te stoppen. Daar kunnen de BiebBoys wel wat hulp bij gebruiken.

Als jouw school zich heeft aangemeld, heb je waarschijnlijk het zomerboek van de BiebBoys al gekregen. Zo niet, dan kun je deze ophalen in de Bibliotheek (op=op).

Om de Anti-lezer te kunnen vangen, maak je de opdrachten in het boek en kom je naar de Bibliotheek om het speurspel te spelen. Los je de speurtocht op, dan ontvang je een extra aanwijzing voor in je boek en een supertoffe biebboys tattoo

Datum, tijd en plaats

• van 15 juli t/m 24 augustus
  • tijdens de openingstijden
  • in de Bibliotheek Woerden, Oudewater, Montfoort, Linschoten, Harmelen, Kamerik en Zegveld

Voor wie?

Speciaal voor kinderen uit groep 5, 6, 7 en 8.

Deze activiteit is een onderdeel van de BiebFabriek

Elke schoolvakantie opent de BiebFabriek haar deuren. De BiebFabriek is dé plek waar de fantasie van kinderen tot leven komt. Ze ontdekken, ontwerpen, beleven en leren nieuwe vaardigheden. Met de BiebFabriek bieden wij als bibliotheek de kinderen uit de regio in de schoolvakanties een uitje.

Meer over de BiebFabriek